Ledenbijeenkomst Laarbeek en Gemert-Bakel

Partij van de Arbeid en GroenLinks afdelingen Laarbeek en Gemert-Bakel organiseren op zaterdag 24 februari een interessant, informatief en gezellig samenzijn voor hun leden. Samen blikken we terug op de vorige verkiezingen. We bespreken de campagne, de uitkomsten en de gevolgen voor onze gemeenten. We zijn benieuwd hoe jij aankijkt tegen onze activiteiten en ons beleid. Ook kijken we graag met je vooruit naar de komende Europese verkiezingen. Dat doen we samen met Mohammed Chahim, de Helmondse Europarlementariër voor de PvdA. Mohammed is voor GroenLinks-PvdA de nummer 2 op de kandidatenlijst voor de Europese verkiezingen! Wil je andere leden ontmoeten onder het genot van een drankje? Wil je meedenken over de samenwerking tussen de afdelingen? Wil je meer weten over de ervaringen en visie van Mohammed Chahim? Kom dan op 24 februari om 14.00 uur naar onze bijeenkomst bij Grotel’s Genieten aan de Grotel 5 in Bakel. Een introducé is welkom. Om je aan te melden, kun je contact opnemen met Jeannette van der Sanden, secretaris PvdA Laarbeek, 06-47022182.
24 februari 2024 om 14:00 tot 17:00

Overig