Regie in eigen handen

Politieke ledenraad 2024

Als PvdA geloven we dat het anders kan. Wij geloven in een politiek die dienstbaar is. Die uitgaat van vertrouwen. Een politiek waarin we werken aan oplossingen voor ons allemaal. Met politici die jou niet slechts vertegenwoordigen, maar die je zelf de regie geven over je eigen toekomst. Politici die niet alleen óver, maar mét mensen praten. Wij zijn een partij die midden in de samenleving staat. Met elkaar steken we de handen uit de mouwen. Want alleen zo kunnen we de lusten en lasten eerlijk verdelen - en komen we samen vooruit.

Politieke ledenraad 2024

Tijdens de politieke ledenraad op 23 november komen we bij elkaar met de PvdA in Theater Buitensoos in Zwolle. Samen met onze politici, ervaringsdeskundigen, maatschappelijke organisaties en jullie, onze leden, staan we stil bij verschillende onderwerpen die we belangrijk vinden. We spreken over hoe je vanuit wederzijds vertrouwen tot oplossingen kunt komen. Want je kunt pas zelfverzekerd naar de toekomst kijken als je zelf mag bepalen hoe die er voor jou uit moet zien. Hoe passen we dit toe in de zorg, de bestrijding van armoede, de energietransitie, en het onderwijs? Daar gaan we het over hebben.

Programma

Er is een gevarieerd programma met interessante sprekers en subsessies waarbij iedereen input mag geven op verschillende thema's. Hier zullen ook maatschappelijke organisaties bij zijn, zoals FNV Young & United.

Tussen 12.00 en 13.00 uur is er gratis lunch. Vanaf 13.00 uur trappen we de Politieke Ledenraad gezamenlijk af. Uiteraard zijn Frans Timmermans en Esther-Mirjam Sent aanwezig. Ook Tim 'S Jongers zal van zich laten horen. De exacte invulling van het dagprogramma, inclusief namen van sprekers, volgt later.

🗓️ 23 november 2024
🕛 12.00 - 18.00 uur
📍Theater Buitensoos in Zwolle

Subsessies

Denk, luister, en praat mee over thema's die jou aan het hart gaan. Wat speelt er bijvoorbeeld bij jou in de wijk? En waar wil jij graag een oplossing voor vinden? Tijdens de subsessies gaan we hierover met elkaar in gesprek. Je kunt ter plekke kiezen bij welk thema je graag aansluit.

Leden van GroenLinks-PvdA tijdens de Nieuwe Ledendag

• Werk en inkomen