Deelnemerscoördinator PvdAcademy

Het PvdA-partijbureau is op zoek naar een:

Deelnemerscoördinator PvdAcademy

Wil jij een belangrijke bijdrage leveren aan de werving van een diverse groep leden voor onze leergang? Solliciteer dan snel, want we zijn op zoek naar een:

6-12 u/per maand - minimaal 1,5 jaar

Haal jij het beste uit iemand naar boven en krijg jij energie van het ontmoeten van nieuwe mensen? En wil je je verder ontwikkelen binnen de PvdA en onze partij van binnenuit leren kennen? Solliciteer dan direct! Want het partijbureau en de PvdAcademy zijn op zoek naar een deelnemerscoördinator voor 6-12 uur per maand (op basis van een vrijwilligersvergoeding).

De PvdAcademy is hét programma voor jonge leden die elkaar willen ontmoeten en nieuwe (politieke) skills willen leren. Als partijbureau werken we aan een duurzame toekomst van dit programma. Samen met ons ga je verkennen hoe we het programma nog beter kunnen laten aansluiten op de ambitie van de PvdA, werken aan talentontwikkeling, en bijdragen aan sociale politieke verandering.

Dit ga je doen

• Het coördineren van het wervings- en selectieproces voor het nieuwe leerjaar samen met de opleidingscoördinator van het partijbureau.
  • Je zorgt voor de samenstelling van de selectiecommissie samen met de opleidingscoördinator van het partijbureau.
  • Je voert eindejaarsgesprekken met de deelnemers van afgelopen jaar en zorgt voor de verslaglegging samen met de opleidingscoördinator van het partijbureau.
  • Je bent het aanspreekpunt voor de deelnemers en voor het partijbureau.
  • Je levert een actieve bijdrage aan de talentontwikkeling van de deelnemers.
  • Je benadert actief deelnemers die het programma vroegtijdig (dreigen te) verlaten.

Jij bent

• Een sociaaldemocraat in hart en nieren!
  • Je kunt de deelnemers enthousiasmeren en motiveren.
  • Je bent niet bang om de telefoon op te pakken om even contact te leggen.
  • Je bent sensitief en kan mensen goed aanvoelen.
  • Je hebt ideeën over hoe we het programma meer divers & inclusief maken.
  • Je vindt het leuk om je in je eigen tijd in te zetten voor de PvdA en kan een commitment geven voor minimaal 1,5 jaar.
  • Als je oud-deelnemer van de PvdAcademy bent, is dat een pré.

Dit bieden wij

• Een vrijwilligerscontract voor 6-12 uur per maand.
  • Een vrijwilligersvergoeding van €43,75 per maand.
  • Een contract voor de duur van september ’24 t/m december ’25.

Solliciteren

Ben je na het lezen net zo enthousiast als wij over deze nieuwe rol, maar heb je toch nog wat vragen? Neem gerust contact op met opleidingscoördinator Esther van Maanen,  via [email protected]. We ontvangen graag je motivatie en ervaring (in welke vorm dan ook, we juichen creativiteit toe!) uiterlijk 31 augustus.